صداگیری میتسوبیشی outlander در مرکز صداگیری ماشین
در مرکز صداگیری ماشین ، صداگیری رودری outlander ، صداگیری داشبورد اوتلندر ، صداگیری صندوق عقب میتسوبیشی اوتلندر ، صداگیری اتاق اوتلندر ، صداگیری ستون اوتلندر و نیز صداگیری کامل ماشین میتسوبیشی outlander انجام میگیرد. به صدا افتادن قسمتهای مختلف خودرو دلایل گوناگونی دارد که از جمله آنها میتوان به تصادف ، خرابی قفل در ، نصب دزدگیر ، نصب باند ، تغییر سایز رادیو و … اشاره کرد.
صداگیری داشبورد اوتلندر از جمله خدمات تخصصی است که در مرکز صداگیری ماشین انجام میشود و در حدود 8 ساعت زمان میبرد و در پی انجام صداگیری ماشین از هیچگونه فوم اسپری شوندهای استفاده نمیشود. چنانچه صدایی در ماشین میتسوبیشی اوتلندر وجود داشته باشد که موجب آزار و اذیت و ناراحتی شود میتوانید با مراجعه به مرکز صداگیری ماشین آن را رفع نمایید. از جمله صداهایی که در مرکز صداگیری ماشین برطرف میشود میتوان به صدای جیر جیر ماشین و درب خودروها، صدایی که از محل اتصال شیشه به داشبورد شنیده میشود، صداهای آزار دهنده پشت آمپر، صدای لقی کنسول و … میباشد.
مختصری بر خودروی اوتلندر
خودروی میتسوبیشی اوتلندر از جمله خودروهای شاسی بلند تولید کشور ژاپن است که اولین نسل آن در سال 2000 معرفی شد. نسل سوم خودروی اوتلندر توسط شرکت آرین موتور وارد ایران شد اما به دلیل نداشت ظاهر جذاب نتوانست به فروش خوبی دست یابد. اما شرکت تولید کننده توانست این خودرو را با فیس لیفت جذاب تری وارد بازار کند که محبوبیت زیادی هم بدست آورد.
صداگیری ماشین میتسوبیشی اوتلندر در مرکز صداگیری تهران : 02177438544
مشخصات کلی ماشین میتسوبیشی اوتلندر
نام خودرو: میتسوبیشی outlander
کشور سازنده: ژاپن
سال ساخت: 1392
مشخصات فنی موتور میتسوبیشی outlander
موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور | 2360سی سی |
حداکثر قدرت | 166 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 219 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه |
جعبه دنده | CVT با قابلیت تعویض 6 دنده به صورت دستی |
شتاب 0 تا 100 | 10.5 ثانیه |
حداکثر سرعت | 190 کیلومتر در ساعت |
مصرف سوخت و استانداردها |
|
مصرف سوخت داخل شهر | 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت خارج از شهر | 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت ترکیبی | 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر |
حجم باک | 63 لیتر |
تجهیزات و امکانات |
|
ترمز و پایداری | ترمز عقب دیسکی و جلو دیسکی خنک شونده – مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) – کنترل فعال پایداری (ASC) و کنترل کشش (TCL) – ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA) – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) – ترمز اضطراری کمکی |
کیسه هوا | مجهز به 7 ایربگ (2 عدد جلو و سرنشین، 2 عدد ایربگ جانبی،2 عدد ایربگ پرده ای و 1 عدد زانو) |
سیستم صوتی | دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان – دارای پورت USB – نمایشگر 7 اینچی لمسی بهمراه دوربین دنده عقب |
دیگر تجهیزات | سیستم چهار چرخ متحرک 4WDبا کلید 3 وضعیتی Auto، 2WD، 4WD Lock – مجهز به سیستم کروز کنترل و کلیدهای کنترل روی فرمان – سیستم ورود و خروج بدون سوییچ (Keyless) – استارت خودرو دکمهای (Starter) – آنتن سقفی ، چراغ های جلو زنون HID ، شوینده چراغ ها بر روی سپر جلو – فرمان با روکش چرمی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن – دستگیره های کرومی داخلی و خارجی – سان روف با تنظیم الکتریکی – صندلی ها با ظرفیت هفت سرنشین (دارای 7 صندلی در 3 ردیف) مدل 2015 – 5 سرنشین در 2 ردیف (مدل 2014) – مجهز به گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو (مدل 2014) – صندلی های تمام چرم بهمراه تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 4 جهت – صندلی تاشوی عقب با قابلیت تفکیک 60:40 مجهز به کنسول عقب ، سیستم ایزو فیکس ISOFIX – اهرمهای تعویض دنده از پشت فرمان – سیستم تهویه مطبوع دو گانه با قابلیت تنظیم متفاوت دما برای راننده و سرنشین Dual Aircondination – طاقچه عقب بر روی قسمت بار – سیستم باز و بسته شدن الکتریکی درب صندوق عقب – رینگ آلومینیومی 18 اینچی |