صداگیری لکسوس LX 570 در مرکز صداگیری ماشین
صداگیری داشبورد لکسوس ال ایکس 570 شامل صداگیری پشت آمپر ، صداگیری کیلومتر ، صداگیری کنسول میانی ، صداگیری قاب فرمون و نیز صداگیری شیشه متصل به داشبورد اشاره کرد. به صدا در آمدن داشبورد لکسوس ال ایکس 570 علتهای مختلفی دارد از جمله سرما و گرما شدن هوا ، تصادف ، عوض کردن قاب کیلومتر و …
برای صداگیری لکسوس ال ایکس 570 لازم نیست حضوری به مرکز صداگیری خودرو تهران مراجعه نمایید بلکه میتوانید با یک تماس درخواست صداگیری ماشین در محل دهید. در مرکز صداگیری خودرو تهران برخلاف سایر مراکز صداگیری ماشین از هیچگونه فوم سرد شوندهای استفاده نمیشود و تمام مواد مصرفی به کار رفته حین صداگیری خودرو از بهترین متریال موجود در بازار است.
مختصری بر خودروی لکسوس 570
خودروی لکسوس ال ایکس 570 از جمله خودروهای شاسی بلند ساخت کشور ژاپن میباشد که دارای کابین مجهز با فضای بار مطلوبی است. ترمزهای قدرتمند، شتابگیری خوب، عایقبندی مناسب کابین، سواری نرم ولی با قابلیت های بالای آفرود و کابینی با تجهیزات رفاهی از مزایای خودروی لکسوس LX 570 میباشد. مصرف سوخت بسیار بالا و قیمت بسیار زیاد این خودرو از عواملی است که ممکنه مصرف کننده را از خرید این خودروی لوکس منصرف کند.
صداگیری خودرو های داخلی و یا خارجی کاری است بسیار پیچیده که هرکسی از عهده آن بر نمیآید. در مورد صداگیری ماشین های خارجی مانند صداگیری لکسوس ال ایکس 570 ، خیلی ها از خودشان سوال میکنند که “ماشین های خارجی از مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می کنند، پس چگونه و چرا باید به صدا بیوفتند؟!!” جواب در این جا هست که وقتی ماشین های خارجی ، در شهر با پستی و بلندی های مربوط به جادهها و سرعت گیرها برخورد میکنند به صدا در میآیند.
صداگیری ماشین لکسوس ال ایکس 570 در مرکز صداگیری تهران : 02177438544
برای صداگیری مربوط به لکسوس LX 570 میتوان خدمات زیر را ارایه داد :
صداگیری صندوق عقب ال ایکس 570
صداگیری کنسول وسط ال ایکس 570
صداگیری داشبورد ال ایکس 570
صداگیری سانروف ال ایکس 570
صداگیری مربوط به ستونهای ال ایکس 570
صداگیری رودری LX 570
صداگیری قاب فرمون LX 570
مشخصات کلی ماشین lexus LX 570
نام خودرو | لکسوس LX570 |
کشور سازنده |
ژاپن
|
سال ساخت | 1392 |
مشخصات فنی |
|
موتور | 8 سیلندر 32 سوپاپه |
حجم موتور | 5700 سی سی |
تنفس موتور | تنفس طبیعی |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل |
حداکثر قدرت | 383 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 546 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه |
جعبه دنده | 6 دنده خودکار تیپ ترونیک |
شتاب 0 تا 100 | 7.5 ثانیه |
حداکثر سرعت | 220 کیلومتر در ساعت |
مصرف سوخت و استانداردها |
|
مصرف سوخت داخل شهر | 19.6 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت خارج از شهر | 13.1 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت ترکیبی | 16.8 لیتر در هر صد کیلومتر |
حجم باک | 93 لیتر |
تجهیزات و امکانات |
|
ترمز و پایداری | ABS – EBD – BA – VSC – A-TRAC – PCS |
کیسه هوا | مجموعا 10 کیسه هوا |
سیستم صوتی | سیستم صوتی Mark Levinson به همراه 19 بلندگو – بلوتوث – سیستم Enform App Suite (که اجازه می دهد از طریق صفحه نویگیشن به بعضی سایت های معروف متصل شوید) – سیستم GPS به همراه تشخیص صدای راننده – دو پخش کننده DVD برای سرنشینان عقب به همراه کنترلر و هدفون بدون سیم |
دیگر تجهیزات | انتقال نیرو به 4 چرخ به وسیله دیفرانسیل TORSEN – گیربکس 6 سرعته خودکار ECT – سیستم کمکی در سربالایی HAC – سیستم کنترلی Crawl Control – آلایندگی بسیار پایین – سیستم Safety Connect برای تماس در هنگام اورژانس – تکنولوژی Smart Stop – پشت سری های فعال شونده – سنسور باران – روکش چرمی صندلی ها – یخچال کوچک در کنسول جلو – تزیین چوبی – صندلی های تاشو در ردیف دوم و سوم – ظرفیت 8 نفر – 4 سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو و عقب – رینگ های 20 اینچی – سیستم AFSبرای چرخش چراغ ها در هنگام پیچ – چراغ LED در هنگام روز – سیستم Smart Access برای استفاده از خودرو بدون کلید – دوربین جلو، عقب و جانبی – سنسور پارک در جلو و عقب – دوربین عقب – رادار – کروز کنترل – دکمه استارت موتور – حافظه تنظیم صندلی – سانروف – آینه الکتروکرومیک – تنظیم صندلی راننده در 14 جهت – گرمکن صندلی های جلو – پاک کن چراغ های جلو – نشان دهنده باد لاستیک ها – جعبه کمک های اولیه – سیستم های AVS، X-AHC، VGRS |